Yhdistyksellä on myynnissä.

Rauman yhdistyksen lippuja, viirejä ja tarroja.

Lipputankoja 7€/kpl    Tanko + lippu  12€

Suomen lippu -tarroja, Fin-tarroja ym

Yhdistyksen oma lauluvihko hintaan 5€

Yhdistyksen pinssit 2€/ kpl

Yhdistyksemme logolla varustettuja t-paitoja. Värityksellä: sinisenä- keltaisena-pinkkinä- ja vihreänä a`17€/kpl ja tuubihuiveja a`8€/kpl

Ota yhteys RAILI URHONEN 0500781829

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE VUONNA 2024.

Hyvät SFC Rauman seudun jäsenet.

Koska kerran olemme liikkuvia caravaanareita, niin olkaamme myös edelläkävijöinä luonnon ja merien saastumista vastaan ja egologisen elämän puolesta. Hallitus  päätti puheenjohtajan alustuksen pohjalta, että pyrimme välttämään turhaa muovin ja muun ei biologisten tuotteiden käyttöä.

Pienestä on hyvä lähteä.

Olkaamme edeltäkävijöitä ja tiennäyttäjiä muillekin caravanyhdistyksille.

Muita asioita

Uudet ideat ja ohjelmanumerot tapahtumissa ovat tervetulleita.

Uusia treffipaikkojakin saa ehdottaa.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin saadaan tapahtumiin uutta vetovoimaa ja osallistujat nauttimaan tapahtumistamme vielä enemmän .

Uudet ohjelmatoiveet ja muut parannusehdotukset voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen:
sfcraumanseutu@sfcrauma.fi
tai jollekin hallituksen jäsenistä.
Heidän yhteistietonsa löytyvät yhteistiedot välilehdeltä.

Tapahtumien järjestämiseen ja/tai ohjelmien suunnitteluun sekä/tai toteuttamiseen olisi hyvä saada myös lisää tekijöitä.